Just one click dear :D

8.11.11

Edit :)

Hai assalammualaikum :) Alhamdullilah (: akhirnya siap jugak edit blog :) tema ? HITAM + PURPLE . Hahaha still ada purple :) aku ngan purple memang tk boleh dipisah kan !! okay harini nak cerita pasal kt sekola . Wuuu . menyesal dtg sekolah ! dh lah cikgu tk masuk O.o . adalah kan satu pakcik cleaner ni dy dh tua . aku berbual dengan dy , fatin pun berbual sekali . lepastu kan aku kata pakcik kejap eh , saya nak pergi tgk cikgu dh masuk kelas ke belum . tiba-2 aku pandang belakang kejap . pakcik tu dh hilang . lepastu separuh jalan je kitaorg jalan sbb tkde cikgu . lepastu patah balik kt tempat tdi . pakcik tu dah kt bwh . aku bukannya nk pikir benda lain . sebab pelik , kenapa cepat sgt pakcik tu turun ek ? .. hahaha okay lah NVM :) . Yang penting pakcik tu baik sangat :) . \\bye//

No comments:

Post a Comment

Thanks sebab comment :)
Comment perkataan yang baik-2 je tau !