Just one click dear :D

4.11.11

Dulu ---> Sekarang

Assalammualaikum ^^ Yeay !! Exam dah habis :D fuhh lega :D . Okay harini nak update pasal dulu dengan sekarang , Dulu sebelum aku pandai edit blog , blog aku buruk sangat , sakai :D . Sekarang tak sangka dah pandai edit blog :D kakak aku punya blog pun aku edit kan :DD . Kay tgk lah blog aku dulu dengan sekrang , sebenarnya ni blog baru buat ==' bulan lepas , yang gmbr ni blog lama aku yang rosak , sayang sangat ngn blog tu >.< dah lah ramai follower . tkde lah ramai sangat , dalam 97 je :( follower aku tak pernah mencecah 100 , tapi takpe :) tk perlu kot follower ramai-2 ni  . :) jom tengok ^^

Amacam ? sakai bukan ? hahaha aku sempat print screen yang ni je >.< yang lain lupa ! tgk lah tu header dy xD laptop apple , ipad , guitar , nikon xD serabai lah sey ==' . tgk tu shoutbox dy , gmbr nichkhun :P hahahaha . tgk tu tgk tu >.< blog siapa lah yang sakai sangat tu :P

AND NOW

tak sangka pulak boleh jadi mcm ni :) . Thanks banyak-2 kepada blog yang ada tuto ! korang memang baik (: . tak kedekut kongsi ilmu :D

Tu Dulu dengan sekarang , korang nak tgk tk koleksi header aku dulu hingga sekarang ? jgn gelak ye =P


Oh sungguh memalukan :D . Amalina Bloggie ? Lol ==' Gmbr Yoona ngn Nichkhun ? Lalalalaala ~~ Ye ! dulu aku memang suka Yoona Ngn Nichkhun =P

Ni kedua ==' Lalalalalalalalalala , Hello kittty ? eh comel lah :P



Hello kitty lagi ? hahaha Dulu aku memang suka hello kitty :> comel ! :D

Hahahaha , ni masa aku suka guna cheryl font :P . Eh comel pe :D

Yang ni masa dh reti guna photoshop :DD


Ohhhhhhhhhhhh Kanak-2 riang :PP

Nothing to say :P i know so ugly =='

Okay ! i'm addicted to camera canon ! 

Okayy , ni masa suka dengan Pusheen , Korea girl :D Comell Woo :D

Korea Girl :)

Yoona :DD


Korea Girl Again :')

Yoona And Yoona  

Dan Yang Terbaru Terlatest :
Yeay ! I'm Sone :DDD 

Fuhh , ni la koleksi Header Dan Blog Aku yang lama-2 :) Malu Nya >.< 

No comments:

Post a Comment

Thanks sebab comment :)
Comment perkataan yang baik-2 je tau !