Just one click dear :D

18.10.11

Korea Korea Korea ^^

Assalammualaikum :D . Kay harini aku nak cerita pasal artis Korea yg aku suka , mesti2 lah yoona ada :D . okay bagi yang tak suka korea tu , sorry to say lah kan  . aku minat korea sbb lagu diorang best2 , bukannya sbb muka diorang comel , so tkde sbb lah kan kalau org yg tksuka korea ckp asl korang suka korea sangat ? kitaorg suka korea ni pun Memang Suke sangat Dengan Lagu dy ! tak dosa pun aku rasa kalau suka korea , untuk yg baca entry ni , kalau korang tak suka baca ape yg aku cakap , aku tak kisah , aku just bgi pendapat :)

TaecYoon ! Hensem >.< dy dari 2 pm , tapi dy Jongang sikit :P . SHhhhhh jahat nye aku hahaha dy ni orang kata suka dengan Yoona , tapi aku lagi suka yoona dengan donghae :D

Prince Thai ! Ohh aku memang suka dengan dia dulu >.< . hensem hensem hensem ! dari 2PM jugak , antara banyak2 2pm aku rasa dy paling hensem , kayy dy ni pun ada org kata suka yoona gak , ramai kot 2pm suka yoona , dekat dalam youtube pun aku ada tgk yg nichkhun kata yoona dy punya ideal girl ^^ Oppa <3

Leeteuk omel :D , aishhh comel nye , dia dari suju ! ketua kumpulan suju ye =) . aku start suka dy masa tgk video dia dengan yoona dengn gmbr ni ! comel sangat !

Atototot donghae ! comel sgt suka dy dengan yoona ! hahaha comel >.<

And the last is

Yoona ! okayy aku suka sangat dekat dia ! bukannya suka sangat , tapi suka muka dia , suara dia , dia menari , mmg best ! Yoona asl lah comel sangat >.<

No comments:

Post a Comment

Thanks sebab comment :)
Comment perkataan yang baik-2 je tau !