Just one click dear :D

28.10.11

Tagged Game :D

Assalammualaikum ^^ , okay harini aku ditag lagi org seorang manusia yang bernama eilya xD JKJKJKJK :D
Hahahahaha kay jom mula ^^


Place this conditions on your site.
Each person must share eleven facts about theirselfs~
You all must reply all questions which is raised by voters .
Kemudian pilih pula sebelas orang untuk menyertai permainan ini
Go to their site and tell them that they are selected .
No repayment such as ' I choose you '
No 'You selected because you have read this !'
You can only select eleven persons and make sure they know this !

Eleven Facts About Me :
1. nama penuh saya nur amalina bt sahimi
2. umur saya 11 tahun
3. cita-2 nak jadi cikgu , doktor *tpi tkut darah =='* peguam
4. Tak suka angry bird tapi suka angry bird *eh mcm mne tu ?*
5. tak suka bangun pagi ,
6. Suka blog !
7. Suka camera nikon :>
8. suka marah org :P
9. suka jeles bila tgk blog org tu cntik
10 . tk suka budak gedik !
11. benci exam :P

Soalan dari eilya untuk saya 
1. Nama penuh korang
2. korang lagi suka haris atau azam
3. suka tengok cite nada cinta ?
4. gedik ke baik ?
5. juliana evans atau akim af7 ?
6. hp ke lappy ?
7. korang tido ganas ke tak ?
8. suka org yg mcm mne ?
9. berapa kawan baik korang ?
10. mandi berapa minit ?
11 . nak kerata apa ?

Jawapan saya 
1.Nur Amalina bt Sahimi
2.tak suka dua-2 sbb tk kenal =='
3. suka sangat :))
4. 50 gedik 50 baik senang sikit !
5. Both !
6. Both :)
7. Ganas kot mana lah tau . dah tido tu msti lah tk sedar --'
8. Baik , Comel , Hensem :P
9. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 . Entah la xD
10. 6 minit atau 10 minit atau 5 minit :P
11. Bmw , estima , alza , exora , merc xD

Soalan dari saya untuk awk *lol baru perasan aku tk buat ni =='*
1. Nama Penuh ?
2. Greyson Chance Atau Justin Bieber ? *jgn pilih greyson chance kalau tk korang kena bunuh :P haha*
3. Rilakuma or Burung Marah ? xD
4. Iphone or BB ?
5. Math or science ?
6. Nikon Or Canon ?
7. Awk suka saya ?
8. Ada Bf ? siapa nama bf korang ? *tak agak-2 beb*
9. Suka berangan ?
10 . awk gedik ?
11 . Cita-2 nak jadi apa ?
Saya tag :
Shyna lagi :D
Juliana
saiyidah
orang yang tgh baca entry ni .

No comments:

Post a Comment

Thanks sebab comment :)
Comment perkataan yang baik-2 je tau !