Just one click dear :D

15.10.11

#Reka

Assalammualaikum !~ . Hari ni aku nak cerita  sikit ni . eilya yg reka :)

Tajuk : Cinta Google Translate

Shazrul ; Hai Wani . aku nak bagitau kau satu benda sebenarnya aku suka kau . i love you wani !

Wani ; What ?? iyuk ! gile nye . kau ni kenapa ? dah sewel ?

Shazrul ; You make i happy wani ! i cannot lif without you ! plese !

Atikah ; Biar betul korang ni ??

Wani ; No......! atikah , please believe me , he is crazy . i dont like him

Lutfi ; Peh.. caye lah shazrul dah lah suka wani lepastu cakap suka wani lak tu

Shazrul ; Well , i've tell you i can speaking but you all dont believe

Wani : ishh , geli sey aku ! aku tau lah yang kau tak reti cakap b.i . kau ingat aku bodoh ?? sebenarnya ayat kau tu nampak sangat mcm translate , tak yah tipu aku lah !

Shazrul ; sampai hati kau shazrul

Lutfi ; aah lah wani , aku tengok pun mcm ayat translate , haha ! kantoi da shazrul .

Shazrul ; i hate we all !!!!!!

Wani ; tak yah nak tipu nmpk sgt ayat translate i hate we all ? bukan i hate you all ke ?

Shazrul ; memang pon ! tapi nak di ikutkan pandai jugak

Wani ; kenapa pulak ?

Shazrul ; sebab aku pandai tiru ayat google translate !!!!!!

Wani : Errrr , this is so annoying ! Bangang !

Hahahaha . ini adalah rekaan semata-2 . ni eilya yg reka ;)

No comments:

Post a Comment

Thanks sebab comment :)
Comment perkataan yang baik-2 je tau !