Just one click dear :D

7.10.11

Kawan Baik Di fb !


Assalammualaikum ! harini entry aku pasal kawan baik di fb :) . ye walaupun hanya di fb tpi kita dapat rasa yang diorang ni lebih baik berbanding kawan-2 kita yang dekat sekolah tu :) . ni antara kawan-2 baik aku dekat fb , diorang selalu chat ngan aku :)

Saiyidah Fadzullah


Umur dia 12 tahun , tua setahun dari aku . dia duduk dekat ipoh tk silap . Whoaaaa Jauhnya ! tak sangka rapat dengan dia :) . dia peramah sangat . kitaorang selalu ckp-2 psl blog . dy hiaskan blog aku , aku hiaskan blog dia . memang baik :) ni blog dy >clicksini< dy suka niall horan ! hahahaha . nama panggilan dy rainaa .

Iffa Azriana

Umur dia 13 tahun , dia tua dua tahun dari aku . dia duduk dekat johor jugak . sama ngan aku :) dekat je rumah kita orang . haha series dia baik ! mak dia ustazah . dia selalu ckp terima kasih kat aku sbb tolong hiaskan blog dy . orang lain ? ada pulak nak ckp terima kasih :) . ni blog dy >clicksini<

Nadiah Syazwani

Umur dia pun 13 tahun jugak . sama dengan iffa . dia ni bestie nya iffa :) . dia ngan iffa sama je baik . takpernah sakitkan hati aku :) url blog dy lupa pulak =='

Zahirah Zahid

Umur dia 12 tahun . sama dengan saiyidah . dia ni pun bestie nya saiyidah . baik sangat ! muka dia comel :) / duduk ipoh jugak :) . dia selalu ckp 'kamu' 'kita' . aahaha nampak comel :) ni blog dy >clicksini<

Nur Shyna Akma

Shyna umur dia 11 tahun . sebaya dengan aku . dia ni baik gila-2 sangat . tk pernah kutuk aku . aku ngan dia selalu chat . rahsia dy semua dia bagitau aku . tu lah aku suka kawan dengan dy. 

P/s : ILY FRIEND !

No comments:

Post a Comment

Thanks sebab comment :)
Comment perkataan yang baik-2 je tau !