Just one click dear :D

23.10.11

Dream Please Do Come True !

Assalammualaikum :) . entry harini pasal Impian aku :) . yea semua org msti ada impian kan ?? :)) ni impian di dunia :) , impian di akhirat , msti lah nak masuk syurga ! :)

BILIK TIDUR : Ohhhhhhhhhhh ni bilik tidur impian , tpi tk berapa nak sangat lah kan , cuma nak jugak rasa bilik tidur royal macam ni :D . pehh ni kalau dapat bebetul memang best ni :D

RUANG TAMU : Wahh alangkah best nya ruang tamu mcm ni , sebenarnya aku tak berapa suka dy punya design ! aku suka cermin dy >.< nampak cantik ! aku memang dari dulu suka cermin macam tu !

RUMAH : Ya allah , indahnya rumah ni , aku memang nak rumah macam ni , tak dapat pun takpe xD insyaallah di syurga nanti ada yang lebih indah :')

Laptop : Wuhuuuuuuu Apple weh xD , hahaha nak sangat laptop warna ungu dengan iphone xD alahhh kenapa abah beli ipad ? kenapa tak beli laptop apple ? lagi best ~

IPHONE : Woott Wooot ! hahaha iphone ni cute . sebenarnya , iphone bukan idaman aku xD haaha saje je interprame sikit , haha aku letak gmbr iphone ni pun sebab comel :D

Blackberry : Wahh nak ni nak ni nak ni xD Give me 10 please ? hahaha tamak !

NIKON : Ni lah impian aku yg paling aku nak ! dari dulu sampai sekarang aku nak sangat nikon . harap-2 aku dapat . kakak aku memang ada camera mcm ni , tpi canon . dy tu kedekut :P bukannya nak bgi pinjam !

Hohoho , ni lah impian aku :') ape pulak impian korang ??

No comments:

Post a Comment

Thanks sebab comment :)
Comment perkataan yang baik-2 je tau !